MÁSOK Kérdezték

Tudjon meg mindent a LifeMax szolgáltatásáról!

Gyakran előforduló kérdések

Összegyűjtöttük Önnek a leggyakrabban ismételt kérdéseket a szolgáltatásunkkal és a készülékkel kapcsolatban. Olvassa el, mások mit kérdeztek a leggyakrabban és mit válaszoltunk. Ha ezek ellenére kérdései maradnának, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot ingyenesen hívható telefonszámunkon: 06 80 81 82 18.
Működik a készülék, ha magammal viszem a boltba vagy a piacra? Külföldi nyaralás alatt is igénybe vehető a szolgáltatás?

A készülék minden olyan területen működőképes, ahol van mobil lefedettség (térerő), tehát szolgáltatásunkat gyakorlatilag az ország bármely pontján tudjuk biztosítani. A LifeMax szolgáltatása csak Magyarország területén elérhető. Részletekért lásd az ÁSZF 2.5. bekezdését.

Milyen sűrűn érdemes tesztjelzést leadni a diszpécserközpontnak?

Nem kötelező, de javasolt havonta egyszer leadni egy tesztjelzést, ugyanis ezzel ellenőrizheti az ügyfél, hogy a készülék megfelelően működik-e. Ez a kedvezményezett nyugalmát, biztonságérzetét is erősíti. Ha nagyon hosszú ideig nem ad le az ügyfél tesztjelzést, akkor a LifeMax diszpécserei felhívják, hogy ellenőrizzék a készülék megfelelő működését.

Miben nyújt többet a LifeMax szolgáltatása egy mobiltelefonnál?

A LifeMax készüléke sokkal könnyebben és gyorsabban kezelhető, mint egy mobiltelefon. Víz- és ütésálló, elesés-érzékelővel rendelkezik, 24 órás felügyletet biztosít, mindezekkel pedig személyes biztonságérzetet is nyújt. Mivel kicsi, könnyen hordható nyakba akasztva, csuklóra rögzítve, esetleg övre csíptetve, így a készülék hordása is jóval egyszerűbb, mint egy mobiltelefon esetében. A telefonok ráadásul népszerű célpontjai a zsebtolvajoknak, ellenben a LifeMax készülékekkel, így nem kell félnie tőle, hogy ellopják.

Mi a GEO-kerítés?

Ha a kedvezményezett esetében demencia vagy más betegség okán fennáll az eltévedés, elbarangolás esélye, akkor érdemes beállítani, mely plusz költséggel nem jár. Lényege, hogy a megadott területről (pl: lakás 200m sugarú köréből) való kilépéskor jelzést küld automatikusan a Diszpécserközpontba, mutatva a tartózkodási helyet, így a segítséget könnyen oda tudja a diszpécser irányítani.

Mi az elesés-érzékelő?

A segélyhívó készülékbe van egy beépített szenzor, amely érzékeli a hirtelen helyváltozást, ennek köszönhetően a viselőjének elesésekor automatikusan jelzést küld a készülék a LifeMax Diszpécserközpontba. A készülék a nagy lendületű elesést képes érzékelni, a kisebb vagy lassabb elesés esetén jelzés elmaradhat.

Hogyan segítenek a diszpécserek, ha bajba kerültem?

A Lifemax Diszpécserközpont napi 24 órában fogadja a készülékekről kezdeményezett jelzéseket. Manuálisan a készüléken található sos gomb megnyomásával kezdeményezhető vészjelzés, továbbá az elesés, készülékkel való kapcsolatmegszűnés, 20%-os töltöttségi szint alá eséskor vagy aktív geokerítés esetén automatikusan küldi a vészjelzést a készülék a GPS koordinátákkal együtt.

A készüléktől érkező jelzés fogadásával egyidejűleg a Diszpécserközpont az ügyfelet azonosítja, és a diszpécser szoftver megjeleníti az ügyfélről az általa korábban megadott információkat, majd a diszpécser a lehető leghamarabb kapcsolatot teremt a készülékkel.

Amennyiben intézkedés szükséges, a diszpécser értesíti a veszélyhelyzet elhárítására jogosult szervet (orvosi ügyelet, mentők, rendőrség, tűzoltóság, stb.) vagy személyt. Értesíti a megjelölt kulcsos embert (ez a személy rendelkezik pótkulccsal az ellátott lakásához, megadása nem kötelező), valamint a megrendelő által korábban megadott természetes személyek (értesítendő személyek) közül az elsőként elérhetőt tájékoztatja az eseményekről.

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a felhasználói élmény növeléséhez. Amennyiben folytatja a weboldal böngészését, azzal Ön elfogadja a Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.