MÁSOK Kérdezték

Tudjon meg mindent a LifeMax szolgáltatásáról!

Gyakran előforduló kérdések

Összegyűjtöttük Önnek a leggyakrabban ismételt kérdéseket a szolgáltatásunkkal és a készülékkel kapcsolatban. Olvassa el, mások mit kérdeztek a leggyakrabban és mit válaszoltunk. Ha ezek ellenére kérdései maradnának, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot ingyenesen hívható telefonszámunkon: 06 80 81 82 18.
gyik filter
Honnan tudják a diszpécserek, hogy mely légzéstechnikák a megfelelőek?

A légzéstechnika az egyik legjobban bevált módszer a pánikrohamok kezelésére. 

Diszpécsereink több típusát is elsajátították, és azt használják, amelyik módszer a leghatékonyabb. Ha az első módszer nem működik a segélykérőnél, akkor általában több, 2-3 egyéb légzéstechnikát is levezetnek diszpécsereink. Amennyiben a segélykérő azt érzi, hogy pánikbetegség huzamosabb ideje fennáll, akkor a tartós gyógyuláshoz mi magunk pszichológus igénybevételét ajánljuk.

Mit tegyek, ha nem csökkentek a pánikrohamok, annak ellenére, hogy rendszeresen használom a Segélyhívó appot?

Sok embernek a roham közben segít, ha nincs egyedül és valaki eltereli a figyelmét, megnyugtatja, és akár speciális légzéstechnikával próbál enyhíteni rajta. Természetesen lehet olyan súlyos roham, amikor ez már nem elég, mert az illető teljesen elveszti a kapcsolatot a külvilággal, olyankor pszichológus felkeresését javasoljuk.

Van lehetőség diszpécsernek jelentkezni?

Jelenleg nincs üresedés nálunk. Alapvetően olyanok munkatársakkal dolgozunk együtt, akik be tudnak járni a Püspökladányban lévő call center központunkba, és a kiválasztási procedurán megfelelnek. Amennyiben úgy érzi, hogy a későbbiek során is érdekelné a munkalehetőség, akkor küldje el fényképes önéletrajzát, és munkatársaink keresni fogják, amennyiben lesz újra nyitott pozíció.

Előfordulhat, hogy a diszpécser valamilyen oknál fogva mégsem tudja pontosan megítélni a helyzet súlyosságát?

Amennyiben a diszpécser bizonytalan abban, hogy szükséges-e mentők kiszállása a segélykérőhöz, minden esetben értesíti a mentőszolgálatot. Olyan esetben, ha az életveszély lehetőségét nem lehet teljes bizonyossággal telefonon keresztül megállapítani és kizárni, akkor a súlyosabb eshetőséggel kell számolni. A mentők ilyenkor kimennek az érintetthez, és orvosi vizsgálat miatt kórházba szállíthatják a segélykérőt.

Van egyéb rejtett költség?

A LifeMax Segélyhívó készülék és applikáció használatának díja nem rejt extra költségeket. A hívás díját a LifeMax Egyesület fizeti, a szolgáltatásért cserébe, készülék esetében az aktiválási díjon és a havidíjon kívül nem számolunk fel extra költséget. Minden termék ára könnyen átlátható főoldalunkon és szerződéskötés oldalunkon vásárlóink és megrendelőink számára.

Kik készítik fel a diszpécsereket? Milyen felkészítésben részesülnek?

Diszpécsereink között van mentőtiszt, ápoló, és szakápoló is, és mentőtiszt által összeállított vizsgát tesznek negyedévente, emelett folyamatos képzésekben részesülnek. A pánikbetegség telefonos kezelését pszichológus által összeállított és oktatott módszerek alapján végzik. Több kollégánk a saját bőrén is tapasztalta a pánikrohamot, így kellő empátiával tudják kezelni a felmerülő helyzeteket.

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a felhasználói élmény növeléséhez. Amennyiben folytatja a weboldal böngészését, azzal Ön elfogadja a Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.