A LifeMax szolgáltatása akár alternatíváját is jelentheti a házi segítségnyújtásnak, hogyha a kedvezményezett alapvetően el tudja látni önmagát. Azonban a segélyhívó készülék azokban az esetekben is hasznos kiegészítője az otthoni ápolásnak, ha az ellátott folyamatos személyes gondozásra szorul. Blogcikkünkben bemutatunk néhány olyan esetet, amikor a házi segítségnyújtás mellett is jól jöhet a LifeMax szolgáltatása.
A LifeMax mint a házi segítségnyújtás kiegészítése
Akár tartós betegség miatt, akár spontán helyzet révén – pl. leeső vércukorszint, napszúrás – is bekövetkezhet egy hirtelen rosszullét az állandó gondozó távollétében, ám a LifeMax készülékével a kedvezményezett ebben az esetben segélyhívást indíthat a készüléken a hét minden napján, a nap minden órájában elérhető diszpécserközpontunk. Kétirányú kommunikációra van lehetőség egy szakértő diszpécserrel, aki ráadásul ismeri a kedvezményezett kórtörténetét is.
Sajnos baleset is érhet bárkit a gondos ápolástól függetlenül is: ha úgy esik el vagy csúszik meg az idős ellátott, hogy épp nincs vele senki, nincs a kezében telefon, és sérülése miatt nem is tud érte menni, praktikus lehet a folyamatosan hordott készülékéről hívást indítania. Ráadásul a LifeMax akár abban a helyzetben is hatékony segítséget jelent, ha az ellátott elveszíti az eszméletét, és nem tudja tudatosan riasztani a diszpécserközpontot, az elesésérzékelő funkció ugyanis ájulás esetén is működésbe lép.
A készülék olyan helyzetekben is hasznos segítség, amelyre a gondoskodó családtag vagy ápoló semmiképp sem lehet előre felkészülve: például ha demenciában szenvedő idős elhagyja az előre megadott területet egy rövid egészségügyi séta vagy bevásárlás közben, a GEO-kerítés funkció riasztást indít.
Nemcsak az ellátottakon segít a LifeMax
Nemcsak a gondoskodásra ellátott igényelhet segítséget, hanem akár az ő környezetében is lehet valaki rosszul, érheti baleset: a kedvezményezett ekkor is igénybe tudja venni a készüléket. A szolgáltatás mindennapi krízishelyzetekben is mankót nyújt, ugyanis akár ventillációs lelki segítséget is jelenthet szakértő diszpécsereink támogatása egy nem várt helyzetben, amelyben a kedvezményezett nem tudja hirtelen, hogyan cselekedjen.
Ezeken felül fontos szempont, hogy szolgáltatásunk Magyarország teljes területén elérhető, így akár olyan régiókban is jó alternatívát jelenthet, ahol a területileg illetékes szakápolói szolgáltatás akadozik.
A szakmai gondozó nyújtotta otthoni segítség természetesen sok idős ember számára elengedhetetlen, a LifeMax szolgáltatása pedig ehhez tud kiegészítést nyújtani: a napi 24 órában riasztható diszpécserszolgálatunk ismeri a házi ápoló és az előre egyeztetett, kulccsal rendelkező családtagok elérhetőségét, így őket is értesíti nem várt vészhelyzet esetén. Ráadásul a családtagok számára is megnyugvást nyújthat, hogy szerettük állandó biztonságban van.
Ha ön is házi segítségnyújtással foglalkozik, és munkájában segítséget jelenthetne a LifeMax segélyhívó és távfelügyeleti szolgáltatása, akkor legyen együttműködő partnerünk!