Dolgozzon a LifeMax
professzionális ügyfélszolgálatával!
Átvállaljuk cége kimenő és bejövő hívásait!
24 órás ügyfélszolgálat
Mivel a LifeMax diszpécserei a nap 24 órájában fogadják a hívásokat, éjszaka, hétvégén és ünnepnapokon is.
Amit vállalunk
- hibabejelentések fogadása
- panaszok kezelése
- helpdesk
- technikai support
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Klinikai ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunkon szakképzett diszpécserek dolgoznak, akik segíteni tudnak a klinikákon való tájékozódásban.
Amit vállalunk
- elégedettség felmérés
- adategyeztetés
- kapcsolatteremtés
- időpontfoglalás
- tájékoztatás
Biztosítói ügyfélszolgálat
Diszpécsereink teljeskörűen segítik az ügyfeleivel való kapcsolattartást, valamint új ügyfelek szerzését.
Amit vállalunk
- lead gyűjtés
- időpontegyeztetés
- igényfelmérés
- adatbázis-építés
- helpdesk
- hideghívások
- adategyeztetés
- piackutatás
- ügyfélgondozás
Értékesítés
A LifeMax értékesítési tapasztalattal rendelkező diszpécserei támogatják az értékesítési folyamat minden lépését és az adatbázis-építést.
Amit vállalunk
- hideghívások
- lead gyűjtés
- értékesítési lehetőségek felkutatása
- elégedettség felmérés
- adatbázis-építés
- telemarketing
- piac és közvéleménykutatás
- ügyfélgondozás
Folyamatosan csörög a telefon a cégében, és nem tudnak minden hívást fogadni? Az ügyfeleinek hosszasan kell várakozniuk, mire fel tudják dolgozni a panaszaikat? Szeretné kiszervezni az értékesítést úgy, hogy az hatékony maradjon? Vagy épp szeretné felmérni az igényeket egy új termék vagy szolgáltatás kapcsán?
Válassza professzionális ügyfélszolgálatunkat, akik a nap 24 órájában ügyfelei rendelkezésére állnak! Szervezze ki telefonos munkáit nekünk, és mi teljeskörűen átvállaljuk a kimenő és bejövő hívásokkal kapcsolatos feladatokat!
Ismerje meg ügyfélszolgálati központunkat!
Legyen a partnerünk!
Szervezze ki telefonos munkáit a LifeMax ügyfélszolgálatának!