Menü

Általános Szerződési Feltételek

TÁVFELÜGYELETI SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉSHEZ

Hatályos 2020.07.01. napjától

Értelmező rendelkezések:

Szolgáltató:

Név:                                                   Lifemax Egyesület
Székhely:                                            4028 Debrecen, Simonyi út 14.
Nyilvántartási szám:                          16-02-0002122
Nyilvántartó hatóság:                         Szolnoki Törvényszék
Adószám:                                           18840227-2-09
Képviseli:                                           Mile Ferenc elnök

Szerződés: Az Ügyfél és a Szolgáltató között a Szolgáltatás igénybevétele céljából megkötött magyar nyelvű távfelügyeleti szolgáltatási szerződés, amelynek a jelen ÁSZF elválaszthatatlan tartalmát, részét és mellékletét képezi az abban meghatározott jogokkal és kötelezettségekkel

ÁSZF: jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezések összessége annak valamennyi mellékletével együtt, beleértve mindezek mindenkori módosításait.

Megrendelő: Szolgáltatóval távfelügyeleti szolgáltatás igénybevétele érdekében Szerződést kötő természetes vagy jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, vagy nyilvántartásba vett más szervezet.

Kedvezményezett: A Megrendelő által a szerződés mellékletében nevesített természetes személy, aki a szolgáltatást igénybe veszi, a Megrendelő és a Kedvezményezett lehet ugyanaz a természetes személy. Amennyiben a Megrendelő és a Kedvezményezett nem azonos személy, úgy a Megrendelő felel azért, hogy jelen ÁSZF és a Szerződés szerint a Kedvezményezettet terhelő kötelezettségeket a Kedvezményezett megismerje és teljesítse. A Szolgáltató jogosult azt feltételezve eljárni, hogy a Kedvezményezett ismeri a jogait és kötelezettségeit és azokat – a Megrendelő szükség szerinti közreműködésével – gyakorolni, illetve teljesíteni fogja. Amennyiben a Megrendelő e kötelezettségét nem teljesíti, úgy annak semmilyen következményéért nem terheli felelősség a Szolgáltatót.

Ügyfelek: Szolgáltatatást igénylő Megrendelők és az általuk nevesített Kedvezményezettek összessége.

Diszpécser Központ: A Szolgáltató által működtetett folyamatos, napi 24 órában rendelkezésre álló, természetes személy diszpécsereket alkalmazó központ, amivel a Készülék útján kapcsolat létesíthető és ami a Készülékkel kapcsolatot létesíteni képes (jelen Szerződésben foglaltak szerint), és ezek esetében a Szerződés szerint jár el.

Készülék: A segélyhívó jelzés leadására alkalmazott jelen ÁSZF-ben részletesen bemutatott berendezés.

Kapcsolattartás: Szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a Szerződésben megjelölt elektronikus elérhetőségüket rendszeresen figyelemmel kísérik, az ennek elmaradásából származó – jelen jogviszonnyal kapcsolatos – eseményekért a felelősség a mulasztó felet terheli, a másik felet felelősség nem terhei. Elektronikus szerződéskötés esetén a szerződéssel kapcsolatos bármilyen jellegű módosítás elektronikus formában történik.

 

  1. A szerződés tárgya

1.1. Megrendelő a Szolgáltatótól megrendeli azt a szolgáltatást, hogy a Szolgáltatótól bérelt Készülék és a Diszpécser Központ közötti kapcsolat megteremtésével folyamatosan, napi 24 órában fogadja a Készülék által adott jelzéseket, valamint a jelzések alapján, illetve azoknak megfelelően megteszi a Szerződés szerinti intézkedéseket (továbbiakban: Távfelügyelet).

1.2. Megrendelő a Szerződést, az abban foglalt feltételekkel (ideértve az ÁSZF-t is) együtt, aláírásával, vagy egyéb úton (például elektronikus úton vagy telefonon keresztül történő) megkötésével elfogadja, kifejezi annak megkötésére irányuló szerződéses akaratát.

1.3. Szolgáltató a szolgáltatást köteles jelen ÁSZF szerint nyújtani Kedvezményezett részére. A Megrendelő pedig köteles a szolgáltatásért a díjszabásban meghatározott díjat határidőben megfizetni. A Szerződés feltételeit felek egyebekben kölcsönösen kötelesek betartani.

1.4. Szolgáltató a Szerződés hatályba lépésétől vállalja a Szerződés szerinti szolgáltatás nyújtását Előfizető részére, de nem korábban, mint attól a naptól, amikor a Kedvezményezett a Készülék birtokába lépett és a Szolgáltató részére a szolgáltatás első időszakára vonatkozó díj megfizetésre került az Ügyfél által. A Szerződés megkötése és ezzel az ÁSZF elfogadása történhet írásban, szóban vagy ráutaló magatartással, a Szolgáltató által mindenkor meghatározott eljárásrendeknek megfelelően. A Szerződés megköthető a Szolgáltató weboldala útján elektronikus úton, személyesen a Szolgáltató erre jogosult képviselőjével vagy telefonos úton. A Megrendelő általi a Szolgáltató weboldala útján elektronikus úton történő megrendelés ajánlatnak tekintendő, aminek a Szolgáltató általi visszaigazolással történő elfogadásával jön létre a Szerződés. A Szolgáltató képviselőjével történő, személyesen történő szerződéskötés esetén a Szolgáltató képviselőjének és a Megrendelő jognyilatkozatának megtételével létrejön a Szerződés.

1.5. A Szerződés megkötését követően a Szolgáltató e-mail útján visszaigazolja a megrendelést és a Szerződés megkötését legkésőbb 48 órán belül, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól.

 

  1. Szolgáltatás

2.1. A megkötött Szerződés alapján a Szolgáltató az alábbiak szerint meghatározott távfelügyelet szolgáltatást nyújt a jelen ÁSZF-ben és a Szerződésben rögzítettek szerint. Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás teljesítése során harmadik személy közreműködését igénybe vegye és a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges mértékben az Ügyfélről személyes adatokat harmadik személynek átadjon. Szolgáltató kötelezettsége a Szolgáltatóhoz beérkező értesítésekkel kapcsolatban kizárólag a Megrendelő által megjelölt személyekkel történő telefonos kapcsolatfelvétel megkísérlésére, sikeres telefonhívás esetén a rendelkezésére álló adatok közlésére terjed ki, ezen túl további kötelezettség vagy felelősség nem terheli a Szolgáltatót.

2.2. A Szolgáltató adatbázisa tartalmazza az ügyfelek lakcímét és tartózkodási helyét, elérhetőségeit tekintettel arra, hogy ezek szükségesek a Szerződés teljesítéséhez, valamint az ügyfelek hozzájárulása alapján nemüket, korukat, egészségügyi állapotukra vonatkozó információkat, kórelőzményeiket, betegségeiket, az általuk szedett gyógyszereket és egyéb, az ügyfél által a Szerződés teljesítése szempontjából lényegesnek tartott információt az adatlap szerint.

2.3. A Szolgáltató az átadott Készülék útján teszi lehetővé, hogy a kedvezményezettek a Készülékekkel jelzést adjanak le. A Diszpécser Központ napi 24 órában fogadja a Készülékekről kezdeményezett jelzéseket, amelyek alapján az adott ügyfelet azonosítja, részére visszahívást indít, a jelzéseket naplózza és társítja hozzá az ügyfél által a melléklet szerint megadott adatokat. A diszpécser haladéktalanul megkezdi a segélykérés okának feltárását és megteszi a szükséges és szakmailag indokolt intézkedéseket. Amennyiben szükséges, értesíti az ügyfél által az adatlapon megadott személyt/személyeket, cégeket, szerveket, valamint a segítségnyújtásban közreműködő, állami fenntartású szervezeteket.

2.4. Megrendelő kijelenti, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást a Szerződésben és mellékleteiben, valamint jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott tartalommal és feltételek szerint igénybe kívánja venni.

2.5. A Szolgáltató bármely, a Szerződésben vagy jelen ÁSZF-ben foglalt kötelezettségét kizárólag Magyarország területére köteles nyújtani és kizárólag magyar telefonszámokon (vagy az Ügyfelek és a Szolgáltató által külön és kifejezetten egybehangzóan elfogadott külföldi telefonszámon) elérhető harmadik személyek értesítését köteles megkísérelni.

2.6. A Készülék

2.6.1. A szolgáltatás nyújtásának feltétele, hogy Megrendelő rendelkezik a Távfelügyelet gyakorlásához szükséges Készülékkel, továbbá a Készülékbe folyamatos használatra behelyezhető mobil adatforgalmat biztosító, bejövő hívás fogadására alkalmas SIM kártyával. A Készülék részletes leírását, specifikációját az átadott használati utasítás tartalmazza.

2.6.2. A Készülékbe helyezett SIM kártyát a Szolgáltató – harmadik személlyel fennálló jogviszonya alapján – biztosítja a Készülékhez, annak vonatkozásában külön díjat nem számol fel. Adatforgalmát, elérhetőségét a Szolgáltató köteles biztosítani. Felek megállapodnak, hogy Szolgáltatót a mobilszolgáltató tevékenységi körében felmerülő problémákért, hibákért, szünetekért semmilyen felelősség nem terheli.

2.6.3. A Készülék egy nyakba akasztható, kérés esetén derékra vagy csuklóra erősíthető, könnyű és egyszerűen kezelhető vészjelzések leadására alkalmas elektronikai eszköz. A Készülék, a vészjelzések elküldése mellett, bejövő hívás fogadására alkalmas mobiltelefonként is működik, amely a behelyezett, Szolgáltató által nyújtott SIM kártya segítségével bármikor felhívható. Magyarországon belül bárhol használható a készülék, a Diszpécser Központ a helyzetét e területen belül bárhol – amennyiben annak technikai feltételei adottak (így a műholdas helymeghatározás során a Készülék és a műhold közötti kapcsolat rendeltetésszerűen létrejön és fennmarad) betudja azonosítani a beépített GPS-nek köszönhetően, az e körben általánosan alkalmazott technológia korlátainak megfelelő pontossággal. A Készülék szolgáltatás szempontjából legfontosabb része az SOS gomb, amelynek megnyomásával a Diszpécser Központtal tudja felvenni a kapcsolatot a Kedvezményezett, valamint az esés érzékelőnek köszönhetően egy eleséskor automatikusan jelez a diszpécserek felé. Az úgynevezett elektromos kerítés beállításával szintén automatikus riasztás érkezik a Diszpécser Központba a beállított terület elhagyása esetén.

2.6.4. Megrendelő a Szerződés megkötésével kötelezettséget vállal, hogy amennyiben ő a Kedvezményezett is, akkor a Készüléket a Szerződés hatálya alatt birtokában tartja. A Kedvezményezett kizárólag a rendeltetésszerű használat követelményei szerint használhatja és a Készülék kapcsán egyébként a Szerződés rendelkezései szerint jár el, (amennyiben a Megrendelő és a Kedvezményezett elérő személy, úgy ennek teljesülése a Megrendelő felelőssége). A Szerződés megszűnését követően a Megrendelő a Szerződés rendelkezései szerint azt a Szolgáltató birtokába adja a Készüléket.

2.6.5. A Felek megállapodnak, hogy a Szolgáltató köteles a Szerződés megkötése után átadni az Ügyfélnek a Készüléket és a használati és üzemeltetési utasítást. Megrendelő a Készülék átvételét az átadás-átvételi jegyzőkönyv (online vagy telefonos szerződéskötés esetén az posta vagy a futárszolgálat által ugyanezen célra rendszeresített dokumentum) aláírásával elismeri. Az Ügyfél, amennyiben bármilyen további információra és ismeretre van szüksége a Készülék használatának megkezdése, üzembe helyezése, használata és folyamatos üzemeltetése kapcsán, úgy azt köteles jelezni az átadás-átvételt követően, 15 napon belül. A Szolgáltató vállalja, hogy e kérés alapján megadja a kért és szükséges tájékoztatást, technikai segítséget.

2.6.6. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás havidíjának költségeit viselni köteles a számlázási időszakra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza a számlázási időszakra megállapított díj. A Készülék és a Diszpécser Központ közötti kapcsolatteremtés költségei (SIM kártya havidíja, mobil internet csomag havi fix előfizetési díja 50MB adatforgalomig) Szolgáltatót terhelik közvetlenül.

2.6.7. A Felek megállapodnak, hogy a Szerződés fennállásának időszakára, annak birtokba adásától a Készüléket a Megrendelő birtokába adja, aki azt személyesen jogosult használni, vagy – amennyiben a Kedvezményezett eltérő személy – a Kedvezményezett birtokába és használatába adni jogosult. A Készülék a Szolgáltató tulajdona marad. A Készüléket az Ügyfél köteles a Szerződés megszűnésétől számított 8 napon belül a Szolgáltató részére – a Szolgáltató székhelyére történő személyes vagy postai úton vagy egyéb egyenértékű módon történő visszajuttatással – saját költségen visszaszolgáltatni. Amennyiben a Készülék visszaszolgáltatására vonatkozó kötelezettségnek az Ügyfél nem tesz eleget az arra vonatkozó határidő elteltét követő 30 napon belül, úgy az Ügyfél és a Szolgáltató között adásvételi szerződés jön létre, ami alapján az Ügyfél kötelessé válik a Készülék listaárának megfizetésére, aminek teljesítése esetén és időpontjában megszerzi a birtokában lévő Készülék tulajdonjogát (mely esetben – tekintettel arra, hogy a Készülék használt állapotú – a Szolgáltatót az adott Készülék kapcsán a jogszabályok által megengedett legcsekélyebb mértékű és körű felelősség terheli).

2.6.8. Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a Készülékekben keletkezett, nem rendeltetésszerű használatból bekövetkezett meghibásodások javításának vagy cseréjének költsége a Megrendelőt terheli, annak összegét a Szolgáltató jogosult Megrendelő részére kiszámlázni. A Szolgáltató a Készülékekben keletkezett, nem rendeltetésszerű használatból bekövetkezett meghibásodások következtében bekövetkező károkért és sérelemért semmilyen felelősséggel nem tartozik.

2.6.9. A Megrendelő és az Ügyfél köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót a Készülékekben keletkezett meghibásodásokról és a működés minden esetleges hiányosságáról. A Szolgáltató az ennek elmaradásának következtében, illetve a Készülék részére be nem jelentett meghibásodásaiból, működési hiányosságaiból fakadó károkért, sérelmekért nem tartozik felelősséggel.

2.6.10. A Szolgáltató a Készülék rendeltetésszerű használata során, annak (vagy a természetes elhasználódásnak) eredményeként szükségessé váló javításokat a Szolgáltató végzi el saját költségén a Szerződésben meghatározottak szerint. A Készülék semmilyen hiányosságáért nem követelhető a díjazás leszállítása, visszafizetése.

 

  1. A Szolgáltatóra vonatkozó feltételek

3.1. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az Ügyfelet ért azon károkért, amelyek az alábbi okok miatt következtek be:

- az Ügyfél a Szerződésben foglaltakat nem tartja be;
- az Ügyfél mulasztást követ el;
- a Szolgáltatónak fel nem róható okból a Szolgáltatás igénybevétele nem a megfelelő módon történik vagy meghiúsul, ideértve a mobilszolgáltatás hibáját is;
- a Szolgáltató a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítja;
- harmadik személy az Ügyfél terhére a Szolgáltatással kapcsolatos visszaélést követ el.

3.2. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a távfelügyeleti szolgáltatás csak akkor működőképes, amennyiben a rendszer működéséhez szükséges telefon- és internet vonalak, GPS és egyéb rendszerek is működőképesek. A híváshoz, adatbeszerzéshez és GPS jeladáshoz szükséges, harmadik személyek által működtetett informatikai rendszerek hibáiból keletkező károkért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.

3.3. Amennyiben a jelen szerződésben foglalt kötelezettségeit a Szolgáltató saját érdekkörében felmerülő okból nem tudja teljesíteni, úgy köteles a Megrendelőt haladéktalanul, igazolható módon értesíteni. Az értesítést követően a szolgáltatás nyújtásának elmaradásáért a Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik. A Szolgáltatás 15 napot meghaladó kimaradása esetén a Megrendelő jogosult a kimaradás időszakára vonatkozó időarányos díjat visszakövetelni.

3.4. A Készülék Szolgáltatónak fel nem róható üzemzavarának, hibájának tartama alatt a Kedvezményezettet ért károkért a Szolgáltató a felelősségét kizárja. A szolgáltató nem jár el felróhatóan, ha úgy jár el, ahogy adott helyzetben általában elvárható.

3.5. Szolgáltató köteles a szolgáltatási díjfizetéssel érintett időszak (hónap, év) kezdetét legalább 8 nappal megelőzően a Megrendelő részére a szolgáltatási díjról számlát kiállítani és elektronikus formában megküldeni. Kártyás fizetés választása esetén a Szolgáltató díjfizetési értesítést küld elektronikus formában, és a pénzügyi teljesítést követően történik a számla kiállítása, valamint annak megküldése a Megrendelő részére. A szolgáltatási díj fizetési határideje a szolgáltatási díjfizetéssel érintett időszak első napját megelőző nap. A szolgáltatási díjfizetéssel érintett időszak a 4.5. pontnak megfelelően a Szerződés megkötésének napjától számítottan a Megrendelő választása szerint egy hónap vagy egy év, az első időszakot követően pedig az előző időszakot követő (a Megrendelő választása szerint) egy hónap vagy egy év.

3.6. A Készülékről történő segély hívás esetén Szolgáltató köteles – Megrendelő eltérő utasítása kivételével – a Szerződésben felsorolt magánszemélyeket a megadott sorrendben felhívni az elsőként elérhetőig. Sikertelen hívás esetén a Szerződésben felsorolt valamennyi természetes személy megadott telefonszámát legalább egy alkalommal köteles a Szolgáltató tárcsázni, ezt követően az elsőként megjelölt természetes személynek a Diszpécser Központ visszahívását kérő SMS-t küldeni. Jelen ponttól eltérően, amennyiben a Szolgáltató részéről eljáró személy a számára ismertté váló körülmények alapján indokoltnak látja, belátása szerint jogosult értesíteni egy esetleges veszélyhelyzet elhárítására jogosult és/vagy alkalmas személyt, illetve hatóságot, egyéb szervet (mentők, rendőrség, tűzoltóság stb.) és átadni az értesített fél részére az értesített fél által igényelt adatokat (ideértve estlegesen az Ügyfelek egyes személyes adatait).

3.7. Szolgáltató köteles a Készülék és a Diszpécser Központ közötti telefonbeszélgetéseket rögzíteni, és azokat 5 év időtartamon belül megőrizni, mely időtartam alatt a Szolgáltató köteles a Megrendelő írásbeli kérelmére vagy hatósági kérelemre a vele folytatott beszélgetés hanganyagát a Megrendelő vagy a hatóság rendelkezésére bocsátani.

3.8. Szolgáltató jogosult a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítéséhez harmadik személy közreműködését igénybe venni, a Szolgáltató az igénybe vett személy magatartásáért úgy felel, mintha maga járt volna el.

3.9. A Készülékben bekövetkezett hibákat, üzemzavarokat, annak bejelentésétől számított 5 napon belül szakemberekkel kijavíttatja, illetve elháríttatja a Szolgáltató. E határidő abban az esetben köti a Szolgáltatót, ha a Szolgáltató által erre felajánlott időpontot az Ügyfél elfogadja, és ezen időpontban biztosítja a Szolgáltató teljesítéséhez szükséges körülményeket (így különösen a Készülék hozzáférhetőségét). A helyszínen rövid időn belül ki nem javítható hiba esetén cserekészüléket ad és azt üzembe helyezi.

3:10 A Szolgáltató jelen Szerződés szerinti tevékenysége nem személy- illetve vagyonvédelmi szolgáltatásra irányul.

3.11. A szolgáltatás folyamata

3.11.1. A Készüléken az SOS gomb megnyomásával kezdeményezhető vészjelzés, továbbá elesés érzékelésekor és beállított virtuális kerítés esetén, a megadott tér elhagyásakor automatikusan jelzés fut be a Diszpécser Központba. Ezzel egyidejűleg a Készülék megküldi a Diszpécser Központ részére a Készülék helyzetét meghatározó GPS koordinátákat.

3.11.2. A Készülékről érkezett jelzés fogadásával egyidejűleg a Diszpécser Központ a Kedvezményezettet azonosítja, és a diszpécser szoftver megjeleníti az Ügyfélről az általa korábban megadott információkat.

3.11.3. A jelzés fogadását követően a Diszpécser Központ a lehető leghamarabb kapcsolatot hoz létre az Ügyfél készülékével. A Kedvezményezettel folytatott beszélgetés alapján és a Kedvezményezett utasításainak a körülményeknek megfelelő figyelembevételével a diszpécser hívja a telefonbeszélgetés során meghatározott, a mellékletben feltüntetett személy(eke)t, továbbá a megítélése szerint súlyos vagy közvetlen veszélyhelyzet esetén a veszélyhelyzet elhárítására jogosult és/vagy alkalmas személyt, illetve hatóságot, egyéb szervet (mentők, rendőrség, tűzoltóság, stb.) értesíti.

3.11.4. A Szerződésben felsorolt valamennyi természetes személy megadott telefonszámát legalább egy alkalommal tárcsázza a Szolgáltató a Készükről fogadott értesítéskor, amíg elér valakit, ha senkit nem ér el, akkor az elsőként megjelölt természetes személynek a Diszpécser Központ egy visszahívását kérő SMS-t küld.

3.12. A Megrendelő az ÁSZF elfogadásakor tudomásul veszi, hogy annak feltételeit a Szolgáltató jogosult a későbbiekben részben vagy egészben egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a nyilvánosságra hozatalakor megjelölt időpontban lép hatályba. A Szolgáltató köteles a módosított ÁSZF-et a módosítás hatályba lépése előtt legalább 15 nappal nyilvánosságra hozni. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a Szolgáltatást nyújtja. A Megrendelő jogosult a Szerződést felmondani (és amennyiben a Szolgáltató a teljesítését még nem kezdte meg, attól elállni) a 4.5. pont szerinti folyamatban lévő díjfizetési időszak utolsó napjára, amennyiben az ÁSZF számára – saját belátása szerint – hátrányosan módosult a Szolgáltató egyoldalú aktusa által.

3.13 A Szolgáltató vállalja, hogy a legkésőbb a Szerződés létrejöttétől számított 3 munkanapon belül postára adja a Készüléket (vagy átadja a futárszolgálatnak). A Szolgáltató vállalja továbbá, hogy a legkésőbb a Készülék Kedvezményezett általi kézhezvételéről történő tudomásszerzésétől számított 3 munkanapon belül aktiválja a Készüléket.

 

  1. Az Ügyfélre vonatkozó feltételek

4.1. A Megrendelő köteles a mindenkor hatályos ÁSZF és annak mellékleteit, valamint a Szerződés rendelkezéseit a Kedvezményezettel megismertetni. A Megrendelő felelős a Kedvezményezett magatartásáért feltétel és korlátozás nélkül.

4.2. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatást a Készülék előírt működtetése mellett veheti igénybe, és azt köteles rendeltetésszerűen használni. Továbbá köteles megakadályozni, hogy a Készülékhez illetéktelen személyek hozzáférjenek. Ügyfél köteles a birtokában lévő Készülék, valamint a SIM kártya folyamatos rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotát biztosítani (azzal, hogy az esetleges hibák, hiányosságok és sérülések felmerültét köteles jelezni a Szolgáltatónak, azok kijavítása végett), amely kötelezettsége elmulasztásának következményeit maga visel.

4.3. Az Ügyfél köteles tartózkodni a Készülék átalakításától, módosításától, valamint üzemeltetési módjának és beszabályozásának bármilyen megváltoztatásától.

4.4. A Készülékben keletkezett hibát vagy sérülését az Ügyfél a Szolgáltatónak haladéktalanul köteles bejelenteni.

4.5. Az Ügyfél köteles a Szolgáltatás igénybevételéért a külön, nyilvánosan elérhető díjszabásban a Szerződés megkötésének időpontjában, vagy a lenti 5.4. pont szerinti módosításban meghatározott szolgáltatási díjat megfizetni. Az Ügyfél szabadon választhat a különböző díjfizetési periódusok közül:

- Éves díjfizetés
- Havi díjfizetés

4.6. Amennyiben az Ügyfél a választott díjfizetési periódust meg kívánja változtatni, és ezt a Szolgáltató felé az új díjfizetési periódussal érintett időszak kezdetét megelőzően legalább 30 nappal írásban bejelenti, úgy az új díjfizetési periódus az előző, díjjal rendezett időszakot követően (azaz azon időszak utolsó napja után, aminek tekintetében a Szolgáltató részére a díj maradéktalanul megfizetésre került) kerül alkalmazásra (a határidő elmulasztása esetén pedig ezen későbbi díjfizetési periódust követően kerül alkalmazásra).

4.7. Az Ügyfél köteles a Szolgáltatással összefüggő adatközlési kötelezettségének valós adatok szolgáltatásával eleget tenni, valamint adatok önkéntes megadása kapcsán is tartózkodni a valótlan illetve félrevezető adatok szolgáltatásától, és az adatokat ennek megfelelően kitölteni. Az Ügyfél köteles a Szerződésben értesítendő személyek nevét és elérhetőségét pontosan megadni. Az Ügyfél által megadott adatok pontatlanságaiból eredő károkért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik. Az Ügyfél köteles továbbá a Szerződésben megjelölt magánszemélyekkel a jelen Szerződés tárgyát és tartalmát megismertetni.

Ellenkező esetben a Szolgáltató e tekintetben, a Szolgáltatás nyújtása körében, az abból esetlegesen felmerülő károkért való felelősségét kizárja, a Szolgáltatót a valótlan, illetve félrevezető adatokra visszavezethető eseményekért vagy magatartásért semmilyen felelősség nem terheli.

4.8. Az Ügyfél a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges valamennyi tény, adat, körülmény megváltozását - ha az előre látható - a változás bekövetkezése előtt harminc nappal, vagy pedig ha a változást ennél rövidebb határidőn belül lehet előre látni, a felismeréstől számított három napon belül, az előre nem látható változást pedig bekövetkezése után huszonnégy órán belül a Szolgáltatónak bejelenteni. Az Ügyfél felel az adatközlési kötelezettségének megszegésével a Szolgáltatónak okozott kárért. A Szolgáltató nem felel azért a kárért, amely az Ügyfelet az adatszolgáltatás elmulasztása, késedelmes teljesítése vagy hibás tartalma miatt érte. Az Ügyfél felelőssége akkor is fennáll, ha adatközlése, a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos nyilatkozata nem felel meg a valóságnak. A Megrendelő az adatközlést írásban teljesítheti Szolgáltató részére postai úton vagy elektronikus formában.

4.9. Az Ügyfél a Készüléket a próbajelzések kivételével kizárólag indokolt esetben jogosult híváskezdeményezésre használni. Indokolatlan vagy véletlen – akár a Megrendelőnek fel nem róható – jelzés és/vagy hívás esetén az esetleges hatósági és egyéb intézkedés költségét Megrendelő viseli, és köteles Szolgáltató részére megtéríteni valamennyi olyan a Szolgáltatónál felmerülő teljes kárt, illetve minden egyéb költséget, ami az indokolatlan vagy véletlen hívás következményeként bekövetkezett.

4.10. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szerződésben megjelölt személyek elérhetetlenségéből, az értesített személyek értesítést követő magatartásából és az ebből fakadó hatósági és egyéb intézkedés elmaradásából eredő károkért. Szolgáltató kötelezettsége az értesítésekkel kapcsolatban kizárólag a Megrendelő által megjelölt személyekkel történő telefonos kapcsolatfelvétel megkísérlésére, sikeres telefonhívás esetén a rendelkezésére álló adatok közlésére terjed ki.

4.11. Kedvezményezett köteles naptári havonta egy alkalommal próbajelzést kezdeményezni a Diszpécser Központ irányába, és a kapcsolatlétesítés (diszpécserek részéről indított telefonbeszélgetés) elmaradása esetén köteles Szolgáltatót telefonon, e-mail-ben vagy írásban haladéktalanul értesíteni. A próba jelzés elmaradása esetén Megrendelő a készülékben vagy a Diszpécser Központban felmerült hibák miatt kártérítési igényt nem jogosult a Szolgáltatóval szemben érvényesíteni. A Szolgáltató jogosult, de nem köteles jelen pont szerinti próbajelzés kezdeményezésére az Ügyfelet felhívni, annak elmaradására figyelmeztetni.

4.12. Az Ügyfél a Szerződésben, illetve az ÁSZF-ben rögzített kötelezettségeinek megszegésével okozott kárért felelősséggel tartozik.

 

  1. A szolgáltatási díj

5.1. Az Ügyfél a folyamatos szolgáltatásért a Szerződés típusának megfelelően meghatározott havi vagy éves szolgáltatási díjat köteles fizetni.

5.2. A díjfizetési kötelezettség kezdő időpontja a szerződéskötés napja. Megrendelő a szolgáltatási díjat előre köteles Szolgáltató részére megfizetni. A Szolgáltatás nyújtásának első napja határozza meg a díjfizetés forduló napjait, azaz e naptól számítva a fenti 4.5. pont szerint választott időtartam elteltével válik esedékessé a következő azonos hosszúságú időtartamra fizetendő szolgáltatási díj.

5.3. Szolgáltató a számlát az esedékesség előtt 8 nappal küldi meg a Megrendelő részére. Megrendelő fizetési kötelezettsége a szolgáltatás folyamatosságából következően abban az esetben is fennáll, amennyiben Szolgáltató számlája a fizetési határidő utolsó napjáig nem érkezik meg hozzá. A számla hiányát a teljesítést követően ebben az esetben Megrendelő írásban köteles a Szolgáltatónak jelezni. A Szerződésben rögzített számlaszámra teljesíthető a díjfizetés.

5.4. Szolgáltató jogosult a szolgáltatási díjat a Megrendelőhöz címzett egyoldalú írásbeli nyilatkozatával módosítani. Ezt az írásbeli nyilatkozatot legalább 15 nappal a (fenti 4.5. pont szerinti) díjfizetési periódus utolsó napja előtt kézbesíteni kell a Megrendelőnek. A szolgáltatási díj Szolgáltató általi egyoldalú módosítása nem érinti a Szolgáltatás nyújtását arra az időszakra, aminek tekintetében az Ügyfél az ellenértékét (szolgáltatási díjat) már megfizette, a Szolgáltatás díjának módosult összege az ezt követő (fenti 4.5. pont szerinti) díjfizetési periódus vonatkozásában alkalmazandó először. Amennyiben Megrendelő a szolgáltatási díj módosítását nem fogadja el, úgy jogosult a Szerződést az értesítés kézhezvételét követő 15 napon belül ezen értesítés kézhezvételének időpontjában folyamatban lévő (fenti 4.5. pont szerinti) díjfizetési periódus utolsó napjára következmény nélkül felmondani.

5.5. Megrendelő 30 napot meghaladó fizetési késedelme esetén a Szolgáltató jogosulttá válik a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, amely jognyilatkozat hatályosulásától a jelen Szerződésben foglalt kötelezettségek nem terhelik, az intézkedések elmaradása által okozott károkért felelősséggel nem tartozik. A jelen bekezdés szerinti felmondási jogot a Szolgáltató mindaddig gyakorolhatja, amíg az Ügyfélnek a Szolgáltatóval szemben lejárt tartozása van. A Szerződés megszűnése nem érinti a Megrendelőnek a Szolgáltatóval szembeni (különösen fizetési) kötelezettségeinek fennálltát, határidejét és esedékességét. A Szolgáltató jogosult mindaddig megtagadni olyan Szerződés megkötését, ahol a Megrendelő és/vagy a Kedvezményezett olyan személy, akivel fennálló lejárt pénzkövetelése áll fenn vagy akivel szembeni korábban fennállt pénzkövetelésének érvényesítése fizetési meghagyásos vagy peres eljárás útján történt meg.

5.6. A Készülék tekintetében a Megrendelő és a Szolgáltató között bérleti jogviszony jön létre, a Szerződés hatályban léte alatt mindazon időszak időtartamára, amire a szolgáltatási díj megfizetésre kerül. A Készülék Ügyfél általi birtoklásának és használatának joga megszűnik a Szerződés megszűnésével egyidejűleg és annak Szolgáltató részére történő visszaszolgáltatásának szabályait a fenti 2.6.7. pont tartalmazza.

5.7. Abban az esetben, ha a bérelt Készülék nem rendeltetésszerű használatból adódóan hibásodik meg, annak a javíttatási költsége az ügyfelet terheli, továbbá ha az eszköz javíthatatlanná válik az ügyfélnek betudható okok miatt, vagy bérlési jogosultsága megszűnik, és nem adta át a Készüléket sértetlen állapotban, annak összes kiegészítőjével a Szolgáltató részére, az ügyfél kötelessé válik a Készülék listaárának megfizetésére.

5.8. SimplePay Kártya regisztrációs nyilatkozat

A SimplePay szolgáltatáson keresztül a Szolgáltató lehetővé teszi, hogy bankkártyaadatok egyszeri megadásával visszatérő jelleggel történjen meg a szolgáltatási díj megfizetése a Szerződés alapján. Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay (OTP Mobil Kft.; székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.; cégjegyzékszáma: 01-09-174466; adószáma: 24386106-2-42) által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Megrendelő, mint vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Ennek megfelelően az egyes díjfizetési periódusok kapcsán fizetendő ellenérték megfizetését a Megrendelőnek nem kell minden esetben külön kezdeményeznie, hanem előzetes hozzájárulása alapján a Szolgáltató kezdeményezi a fizetést.

Az Ismétlődő fizetés választásával a Megrendelő előzetesen hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően a Szolgáltató webshop-jában (www.lifemax.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és a Megrendelő tranzakciónkénti külön további hozzájárulása nélkül a Szolgáltató által kezdeményezve történjenek.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Szolgáltató, sem a SimplePay nem fér hozzá. A Szolgáltató által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Szolgáltató felel, azt a Szolgáltató a hiba igazolt felmerüléséről való tudomásszerzését követően haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül visszatéríti.

 

 

  1. Felelősség korlátozása

6.1. Felek megállapodnak, hogy bármely Fél szerződésszegésével a másik Félnek okozott kár megtérítésére vonatkozó kötelezettségét káreseményenként a havi szolgáltatási díj tízszeres összegére korlátozzák, mindazon esetekben, amelyek tekintetében ez nem ütközik jogszabály eltérést nem engedő rendelkezésébe.

6.2. Felek a szolgáltatási díjat a jelen pontban rögzített felelősségkorlátozásra tekintettel állapították meg, kijelentik, hogy a szolgáltatási díj összegének meghatározása a korlátozással okozott hátrányt kiegyenlíti, a szolgáltatás és ellenszolgáltatás a felelősség korlátozására tekintettel is egyenértékű.

6.3. Vis Maior-nak tekintendő, és így egyik szerződő fél sem felelős a Szerződésben foglalt valamely kötelezettség teljesítésének elmaradásáéért, hibájáért vagy késedelméért, amennyiben annak közvetlen vagy közvetett oka vagy indoka olyan körülmény ami az adott Szerződő fél érdekkörén észszerűen kívül esik, ideértve különösen, de nem kizárólagosan természeti csapást; földrengést; tűzvészt; áradást; extrém időjárást; háborút; közrendi vagy katonai zavargást; terrorcselekményt; szabotázst; sztrájkot; járványt; karantént; egyéb korlátozását a mozgás szabadságának; tüntetést; áramkimaradást; e Szerződő fél érdekkörén észszerűen kívül eső számítógépes üzemzavarokat és hasonló körülményeket amik közüzemi szolgáltatások, szállítás, számítógépek (hardware és software) vagy telekommunikációs szolgáltatások elvesztésével vagy hibás működésével járnak; munkaügyi vitákat; polgári, közigazgatási vagy katonai hatósági aktusokat; vagy munkaerő, alapanyag felszerelés vagy szállítási lehetőségek rendelkezésre állásának a hiányát. A Szolgáltató Vis Maior felmerülte esetében egyoldalúan azonnali hatállyal felmondhatja a Szerződést.

6.4. Szolgáltató nem felel a rendvédelmi szervek, az orvosi, illetve technikai segítség elmaradásáért, vagy késedelmes teljesítéséért.

 

  1. Szerződés időtartama és megszüntetése

7.1. Felek a Szerződést, annak aláírásától kezdődően határozatlan időre kötik.

7.2. A szolgáltatás a díjjal rendezett időtartamra vonatkozik, mely minden díjfizetéssel automatikusan, a következő díjfizetési periódussal meghosszabbodik.

7.3. Jelen szerződés megszűnik:

- mindenkor hatályos jogszabályok szerinti esetekben,
- az ügyfél, Kedvezményezett halálával.

Jelen szerződés megszűntethető:

- felmondással,
- azonnali hatályú felmondással,
- közös megegyezéssel.

7.4. Felmondás esetén a felmondási idő 15 nap, a felmondás a díjjal fedezett időszak végére szólhat. A felmondást a Szolgáltató, illetve a Megrendelő a másik féllel írásban köteles közölni. A Szerződés a felmondási nyilatkozat kézhezvételét, e-mail címen megküldött felmondási nyilatkozat esetén pedig annak a címzett részére történő megérkezését követően, a díjjal fedezett időszak utolsó napján szűnik meg. A szerződéshez nem tartozik hűségidő kötelezettség az Ügyfél részére.

7.5. A felmondás jogát a szerződő felek a Szerződés aláírásának napjától számított 4 hónapon belül nem gyakorolhatják (ide nem értve az 5.4. és 7.10. pontban foglalt jogokat).

7.6. Amennyiben valamelyik fél a Szerződésben foglalt lényeges kötelezettségét súlyosan és ismételten megszegi, úgy a másik fél jogosult a szerződést írásban azonnali hatállyal felmondani. Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a Megrendelő a fenti 5.5. meghatározottak szerint esik késedelembe pénzfizetési kötelezettségével. A fizetési felszólításokat a Szolgáltató jogosult a Megrendelő a Szolgáltató részére papír alapon vagy e-mail útján megküldeni. Szolgáltató jogosult továbbá a szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben az Ügyfél a bérelt Készüléket megrongálja, vagy azt nem rendeltetésszerűen használja. Szerződő felek rögzítik, hogy a Megrendelő a fenti 5.4. pontban foglaltak szerint, az ott rögzített feltételek fennállása esetén felmondhatja a Szerződést.

7.7. Szerződő felek a Kedvezményezett személyét illetően bekövetkezett halálesetet a Szerződés a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:180. § (1) szerinti lehetetlenné válásának tekintik, amely esetben a Szerződés ennek Szolgáltató felé írásban történő bejelentése napján szűnik meg.

7.8. A Kedvezményezett halála esetén a Megrendelő vagy jogutódja köteles a Szolgáltatót értesíteni.

7.9. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy amennyiben a Szerződés a díjjal fedezett időszak alatt szűnik meg, vagy kerül megszűntetésre, a Szolgáltatónak díj visszafizetési kötelezettsége csak abban az esetben keletkezik, ha a Szerződést a Megrendelő, a Szolgáltató szerződésszegése miatt szünteti meg azonnali hatállyal. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles az azonnali hatályú megszüntetést követő időszakra eső, részére már ténylegesen megfizetett díj visszafizetésére a Megrendelő részére.

7.10. A Készülék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog – a szolgáltatás nyújtásának megkezdése esetén felmondási jog – illeti meg a Megrendelőt a Szerződés tekintetében, megfelelően a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően. A Készüléket a Megrendelő saját költségén köteles a Szolgáltató fent meghatározott székhelyére visszaküldeni.  A Megrendelő felel a Készülék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

 

  1. Személyes adatok kezelése

 

8.1. Szolgáltató kijelenti, hogy számára elsődleges szempont a Megrendelő, illetve Kedvezményezett által rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme. Ezért a Szolgáltató a Megrendelő, illetve Kedvezményezett személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, azokat csak a közvetlen vészhelyzet esetén értesítendő szerveknek (mentők, tűzoltók, rendőrség), a veszélyhelyzet sikeres elhárításának céljából adja át.

8.2. Az Ügyfél kijelenti, hogy a Szolgáltató hatályos adatkezelési tájékoztatóját átvette, elolvasta, annak tartalmát tudomásul veszi. Megrendelő kijelenti továbbá, hogy a tájékoztatóban rögzített célra és ideig hozzájárul – az e dokumentum szerint az érintett hozzájárulása alapján kezelt – személyes adatainak Szolgáltató általi kezeléséhez.

8.3. Amennyiben a Megrendelő harmadik személy Kedvezményezett javára rendeli meg a szolgáltatást és köti meg a Szerződést, úgy a szolgáltatás körében (a Kedvezményezett személyes adatai tekintetében) megvalósuló adatkezelés tekintetében a Megrendelő és a Szolgáltató közös adatkezelőnek minősülnek. A Megrendelő köteles arra, hogy a Kedvezményezettet a Szerződés megkötéséről és a Szerződés lényeges elemeiről, és a Szerződés megkötése során a Kedvezményezettre vonatkozóan a Szolgáltató részére megadásra kerülő személyes adatok tekintetében (elsősorban az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakról) tájékoztassa, valamint köteles beszerezni szükséges hozzájárulásokat a Kedvezményezett mindazon személyes adatai kezelése tekintetében, amelyek kezelése jelen adatvédelmi tájékoztató alapján az Érintett hozzájárulása alapján történik valamint biztosítani az ezen kívüli körben is, hogy az adatkezelés jogszerű jogcímei fennállnak. Az adatkezelést ebben az esetben is Szolgáltató honlapján közzétett adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint végzik a közös adatkezelők. Továbbá a Megrendelő vállalja, hogy az általa megadott értesítendő személyeket, egészségügyi és egyéb szerveket tájékoztatja, hogy hozzájárulásuk mellett nevük, elérhetőségeik megadásra kerültek és tudomásukra hozza, hogy vészjelzés esetén a diszpécser keresni fogja őket. A jelen pontban foglaltak keretében, a Szolgáltató honlapján elérhetővé tett adatkezelési tájékozatójában foglaltak szerinti személyes adat kezelés tekintetében a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról; valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 Európai Parlament és Tanács (EU) általános adatvédelmi rendelete (a továbbiakban: „GDPR”) szerinti kötelezettségek (ideértve különösen az adatkezelés megkezdését megelőző tájékoztatás megadása, és az érintett hozzájárulása alapján kezelt adatok esetében a hozzájárulás beszerzése és dokumentálása és utólagos szükség szerinti igazolása) teljesítése a Megrendelő kötelezettsége, ide nem értve a személyes adatok kezeléséhez kapcsolódó azon – szűken értelmezett – kötelezettségeket, amik a személyes adatok Szolgáltatóval történő közlését követően és kifejezetten a Szolgáltató által végzett adatkezelési műveletek során, illetve ezek közvetlen következményeként merülnek fel. Amennyiben a Megrendelő az Kedvezményezett képviseletében kívánja megadni a személyes adatokat és (ahol releváns) a hozzájárulást az adatkezeléshez (például, mint törvényes képviselő), a Megrendelő köteles vizsgálni és felhívás esetén bizonyítani, hogy képviseleti joga kiterjed ezek megtételére. Bármilyen, az adatkezelést érintő, a Kedvezményezetti jognyilatkozatról a Megrendelő köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.

8.4. A személyes adatok kezelésével és védelmével kapcsolatban a Szerződésben és az adatkezelési tájékoztatóban nem szabályozott kérdésekben az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. és a GDPR rendelkezései az irányadók.

8.5. SimplePay Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a Lifemax Egyesület (4028 Debrecen, Simonyi út 14.) adatkezelő által a www.lifemax.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

  1. Együttműködés, tájékoztatás és Szerződés megkötésének folyamata

9.1. Az Ügyfél és a Szolgáltató a Szerződésből eredő szerződéses kapcsolatuk során kötelesek egymással együttműködni. Ennek érdekében a Szolgáltatás szempontjából jelentős tényekről, körülményekről, változásokról egymást kötelesek késedelem nélkül tájékoztatni, egymásnak megadni minden olyan adatot és információt, amelynek közlése a Szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséhez szükséges.

9.2. Szerződő felek megállapodnak, hogy jelen szerződéssel kapcsolatos bármilyen kérdés, igény, jogvita vagy per esetén a magyar jog az irányadó.

9.3. Felek megállapodnak abban, hogy a jelen szerződésből eredő esetleges jogvitájukat elsősorban békés úton kísérlik meg rendezni, amennyiben ez eredménytelennek bizonyul, úgy értékhatártól függően kikötik a Debreceni Járásbíróság, illetve a Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét, amennyiben ez fogyasztói jogot, vagy más eltérést nem engedő szabályt nem sért.

 

  1. Kommunikáció

10.1. Postai kézbesítés esetén a kézbesítés napjaként a Felek a tértivevényen megjelölt nap vagy a kézbesítés megkísérlésének napja, ha a címzett az átvételt megtagadta, míg kétszeri sikertelen kézbesítés esetén (ha a küldemény „nem kereste”, „címzett ismeretlen”, „cím elégtelen” vagy „elköltözött” jelzéssel érkezett vissza a feladóhoz) a második postai kézbesítés megkísérlésének napját követő ötödik munkanap.

10.2. Levél személyes vagy futárral történő kézbesítése esetén kézbesítés napjaként, a címzett képviselője, illetve kézbesítéseket átvevő munkatársa által aláírt átvételi elismervény dátumát fogadják el.

10.3. E-mail üzenet esetén kézbesítés napjaként (a Felek közötti vita esetén), az elküldés napját fogadják el, amennyiben a küldő fél az e-mail kézbesítéséről visszaigazolást kapott.

 

  1. Záró rendelkezések

11.1. Szolgáltató jogosult a címének megváltozását, továbbá a jelen jogviszonyt érintő valamennyi adatváltozást, értesítést, tájékoztatást a honlapján (www.lifemax.hu) történő közzététel útján Megrendelővel közölni. A Szolgáltató tekintetében nem alkalmazandó magatartási kódex.

11.2. A postai úton ajánlott vagy tértivevényes levélben megküldött írásbeli nyilatkozatokat a feladást követő 5. munkanapon a felek abban az esetben is kézbesítettnek tekintik, amennyiben a postai kézbesítés a valóságban bármely okból nem történt meg. A másik fél a kézbesítési vélelmet kizárólag a postaszolgáltató jogellenes eljárásának bizonyításával döntheti meg. A lakóhely vagy értesítési cím megváltozása írásbeli bejelentésének elmulasztása esetén a kézbesítési vélelem megdöntésére nincs lehetőség e változásokra hivatkozással. Elektronikus szerződéskötés esetén a szerződéssel kapcsolatos bármilyen jellegű módosítás elektronikus formában történik.

11.3. Szolgáltató e-mail címe: info@lifemax.hu, telefonszáma: (0680) 81-82-18; amik változásáról a www.lifemax.hu weboldal útján ad tájékoztatást.

11.4. Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a jelen szerződéssel és a jogviszonnyal kapcsolatban felmerült panaszait a Szolgáltató székhelyére küldött levelében vagy az info@lifemax.hu címen e-mail-ben közölheti. A Szolgáltató ügyfélszolgálatán a hét minden munkanapján 9-15 óráig van lehetőség telefonos panaszkezelésre a (0680) 81-82-18-es telefonszámon lehetőség szerint az eset körülményeinek részletes leírásával a gördülékeny problémamegoldás érdekében. Szolgáltató a panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi - vesz fel. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja az érintett Ügyfelet.

11.5. Ha Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Ügyfél, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez (a továbbiakban: „Testület”) fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára többek között:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Szolgáltató székhelye szerint illetékes Testület:

 

HAJDÚ-BIHAR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Székhely: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Ügyfélfogadás ideje: kedd, szerda és csütörtök: 9:00-12:00 és 13:00-15:00 óráig; Hétfőn és pénteken: az ügyfélfogadás szünetel
Ügyfélfogadás helye: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15
Tel: +36-52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

11.6. A jelen szerződés alapján létrejött jogviszony kapcsán kialakult jogvita esetén a Szolgáltató jogosult ügyvédet megbízni képviseletére, amennyiben a Szolgáltató pernyertessége kerül megállapításra, úgy Megrendelő köteles Szolgáltató részére a bíróság által meghatározott kártérítési összegeket megfizetni az ügyvédi- és egyéb a perrel felmerült költségekkel együtt. E jog az Ügyfelet is megilleti.

11.7. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a vonatkozó egyéb magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

11.8. A Megrendelő a Szerződés megkötésével az ÁSZF-t elfogadja, és annak rendelkezéseit tudomásul veszi, magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

 


Az ÁSZF letöltéséhez kattintson az alábbi hivatkozásra:

Oldal tetejére Széchenyi 2020